Calitate si garantii
Fiecare produs comercializat de BioFeedback SRL beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Toate bunurile comercializate beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Fiecare produs comercializat de BioFeedback SRL beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare client persoana fizica poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
BioFeedback SRL nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs disponibil spre achizitionare pe site.
Returnarea produselor
Clienti BioFeedback SRL, persoane fizice, pot returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
coletele prezinta deteriorari severe
produsele au fost livrate / facturat gresit
produsele prezinta defecte de fabricatie
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" (conf. O.G. 130/2000 art.2 lit.e, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta)
Clientul este obligat sa notifice BioFeedback SRL intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor Clientului care a notificat BioFeedback SRL ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile lucratoare, in caz contrar BioFeedback SRL considerand cererea nefondata/invalida.
Clientul BioFeedback SRL nu poate returna produsele achizitionate si/sau nu poate pretinde oricare alte daune/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
in cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit
in cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 10 zile lucratoare
in cazul in care se returneaza un produs, acesta nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului. In cazul in care clientul care a returnat un produs, iar BioFeedback SRL nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/expediere vor fi suportate de catre client
Suport clienti De luni pana vineri de la 10.00 pana la 18.00
0771177587 0351458808 info@pronaturiste.ro